Sunday, October 4, 2015

Poe Andam Mobiya sa Puwesto

Ni Alex Mapoy

Senator Grace Poe 
BUTUAN CITY – Andam biyaan ni Senator Grace Poe ang na angkon nga posisyon kon ugaling kini mapilde sa isyu sa citizenship.

Sumala ni Sen. Poe, dili lang ang iyang kaugalingon maoy gipakigbisogan sa maong isyu kondi ang liboang kabataan nga sama kaniya, gi-abandona sa walay kaluoy nga mga ginikanan.

Nagdako ang mga gi-abandonang bata nga wala kasayod kon kinsa ang ilang ginikanan ug masusama unya kaniya nga magduda sa ilang nasyunalidad.

Sa maong senaryo, gikonsidera sa senadora nga dili makatarunganon ang mao unya nga desisyon.

Bisan pa man, kampante si Sen. Poe sa nahuptang mga pruweba aron maila ang batang gi-abandona nga usa ka tinuod nga Pilipino.

“Kung mapatunayan nila na hindi ako karapat dapat diyan dahil sa ating batas, mabilis pa sa alas-4:00, iiwanan ko ang akong posisyon. Pero hindi lang po ang aking sarili ang ipinaglalaban dito sapagkat, ilang libo pong mga bata sa ating bansa na hindi matukoy kung sino talaga ang kanilang magulang. At kung akoy matalo, kasama silang lahat ang magkaroon ng duda sa kanilang nasyunalidad. Hindi naman yon makatarungan. Subalit, kami naman po ay kumpiyansa sa aming mga pruweba na makilala ang isang bata na inabandona na isang Pilipino,” pahayag ni Sen. Poe.

Gitin-aw usab sa senadora, kon ugaling, mapilde siya sa maong isyu, dili niya kini ikaguol sanglit wala siya nag-agap sa maong puwesto.

Nagpapili matod pa siya sa maong posisyon sanglit gusto niining makatabang sa katawhang Pilipino.

“Hindi naman po ako nag-alala dahil hindi naman ako atat na atat sa puwestong ito. Ang gusto ko lang kasi na makatutulong sa ating mga kababayan,” pagtin-aw sa senadora.

Hangyo lamang sa opisyal, adiser ideklara nga pilde siya sa maong isyu, dili usab unta ibaliwala ang kapin 2-milyones nga mga botante nga maoy nagbutang kaniya sa Senado kinsa nagsalig sa iyang kakapas.

“Kung sasabihin nila na akoy matalo sa SET o sa Supreme Court, sana hindi naman nila baliwalain ang mahigit dalawang milyong botante na naniwala sa aking kakayahan. Ito po’y isang mandato na aking nirespeto at pinahahalagahan,” hangyo sa nauwahi.

No comments:

Post a Comment